dinsdag 7 september 2010

Kerst ... Merry Christmas ...


Hoi Allemaal,

Zo nu en dan heb ik een beetje inspiratie voor een leuke kerstkaart, deze keer heb ik gekozen voor een blauwe kaart, ben normaal meer van de rood & groen maar dacht ach ik doe eens gek ... *lol*

Waar ik het stempeltje vandaan heb weet ik echt niet meer, maar heb hem ingekleurd met copic's en daarna een beetje stickles erover gedaan, als het maar bling bling is ... *lol* ...

De kerststerren heb ik gemaakt met de nieuwe Marianne Design, de mini kerstster .. vond ze erg leuk ook die heb ik met stickles behandeld en de takjes van hulst zijn geponst met een pons van Nellie Snellen, het achterste kaartje heb ik van mn tante gekregen maar is volgens mij gemaakt met een Martha Stewart pons.

Hoop dat ie leuk is, ik vind hem best goed gelukt ..

Liefs Janneke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten