maandag 30 augustus 2010


Hoi Allemaal,

Nou ik heb weer eens een leuk geboorte kaartje gemaakt, vond deze stempel en ik vond het zo'n leukerdje dat ik deze maar eens gebruikt heb.

Het papier heb ik ooit ergens gekocht zou alleen niet meer weten waar, het is een leuk blokje maar denk dat het bij de goedkope alles verkopen winkel vandaan komt *lol* ...

Het randje heb ik gemaakt met een pons van
Martha Steward die ik mezelf vorige week cadeau gedaan heb (en waar ik heel blij mee ben), verder een vlindertje van Joy Craft, uitgestanst met de cuttlebug en een leuk papieren bloempje van de Floral Punch met een zijden roosje erop ..

Het stempeltje heb ik gekleurd met Copic maar weer alleen niet meer welke ... sorry ..

Ik hoop dat jullie de kaart leuk vinden ..

Liefs Janneke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten